Általános szerződési feltételek
A szolgáltatás az NMFSZ által értékesített, központosított mobil értékesítésű szolgáltatásokon alapul.
A szolgáltató/üzemeltető adatai
Servidor 365 Kft.
Székhely: 2151 Fót, Szent Imre utca 65. 1. ajtó
Adószám: 25928556-2-13
Cégjegyzékszám: 13 09 233233
Email: info@vignette.hu
A Vásárló
Aki a Virtuális Matrica szolgáltatást igénybe veszi, illetve a felületén vásárol elfogadva jelen Általános Szerződési Feltételeket, valamint az adatvédelemben foglaltakat.
A szolgáltatás tárgya
A szolgáltató rendelkezésre bocsátja az ematrica365.hu weboldal használatának lehetőségét beleértve annak összes szolgáltatását, lehetőségét.
Az Általános Szerződési Feltételek célja
A Virtuális Matrica Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF) Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően Szolgáltató tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.
Virtuális Matrica Általános Szerződési Feltételek közzététele
A Virtuális Matrica Általános Szerződési Feltételek Vásárló által történő elfogadása a Virtuális Matrica szolgáltatása igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha Vásárló a Szolgáltató által üzemeltetett Virtuális Matrica weboldal felületén vásárlást indít.
A Felek kötelezettségei
A szolgáltató a regisztrálás vagy vásárlás időpontjától biztosítja a megrendelt szolgáltatást. A felhasználó felel a regisztrációs vagy vásárlási folyamatban általa megadott e-mail cím érvényességéért, és a regisztrációkor az általa választott jelszó illetéktelenek előtt való titokban tartásáért. A felhasználó kötelezettsége a szolgáltató felé azonnal jelezni az azonosítójával való mindenféle jogosulatlan használatot.
Járműkategóriák
Az adott gépjármű a forgalmi engedélyben szereplő hatósági bejegyzés alapján meghatározott, a gépjármű és a vontatmány megengedett legnagyobb össztömegértéke alapján kerül be valamelyik járműkategóriába. A különböző kategóriák számára vásárolt matrica költségei különbözhetnek.
- D1M motoros kategória
Motorkerékpár díjkategória.
- D1 kategória
Ebbe a kategóriába tartozik a motorkerékpár, illetve a legfeljebb 3,5 tonna megengedett legnagyobb össztömegű, – a személygépkocsi vezetőjét is beleértve – legfeljebb 7 személy szállítására alkalmas személygépkocsi és annak vontatmánya.
- D2 kategória
A D2 kategóriába tartozik a D1 kategóriába nem tartozó valamennyi személygépkocsi, amely 7 főnél több személy szállítására alkalmas, valamint a 3,5 tonna megengedett legnagyobb össztömegű tehergépkocsi és lakóautó.
- U kategória
A D2 díjkategóriába tartozó járművek által vontatott pótkocsi (utánfutó). Ha a D2 díjkategóriába tartozó jármű olyan pótkocsit vontat, amely az U kategóriába tartozik, a pótkocsira megváltandó jogosultság megváltható a vontató járműre is.
Megrendelés módosítása, törlése
A megrendelés jóváhagyása után (Vásárlás) a megrendelés már nem törölhető.
Értesítések
A vásárlási igazolások e-mailben minden esetben kiküldésre kerülnek, amely igazolás minden esetben tartalmazza a matrica lejáratot.
Fizetési feltételek
A Vásárló a vásárolt szolgáltatás ellenértékét elektronikus úton teljesíti (Stripe).
Jelenleg bankkártyás fizetés használható oldalunkon. Autópálya matrica vásárlás esetében a pénzügyi teljesítés megtörténte önmagában még nem jelent automatikusan pályahasználati jogosultságot. Amennyiben nem kapja meg E-mail címére bizonylatát (matricaazonosító), vagy nem jelenik meg böngészőjében a sikeres vásárlás után, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon.
Fizessen kényelmesen bankkártyával (Stripe)
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyája számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrál, soha többé nem kell begépelnie a kártyaszámot egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímét és jelszavát. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságát is növeli!
Fizetéshez használhatja:
- Mastercard vagy Maestro bankkártyáját
- Visa vagy Electron bankkártyáját
- Amex bankkártyáját
Webáruházunk csupán a tranzakció végeredményéről kap tájékoztatást, a megadott kártyaadatok nem jutnak el hozzánk! A Stripe felületén a kártyaadatok megadásával, asztali és mobil böngészőkben egyaránt lehetséges a fizetés. Ez a fizetési mód nem igényel regisztrációt, az első fizetésnél lehet regisztrálni, de ez opcionális.
Számlaadás feltételei
Interneten történő fizetésnél a rendszer abban az esetben állít ki áfás számlát, ha a Vásárló a fizetési folyamat során a "Számlát kérek" rubrikát bejelöli. Amennyiben a Vásárló nem kér számlát a fizetési folyamat során, azt a későbbiekben nem áll módunkban pótolni.
A szolgáltatásról szóló számla pdf formában áll rendelkezésre. A fizetést követően a Vásárlónak emailben küldjük a számlát, akinek azt ki kell nyomtatnia. Az így készült számla eredeti, a Vásárló példánya (aláírás és pecsét nélkül is érvényes), könyvelésre alkalmas és eleget tesz a 47/2008 sz. PM rendelet követelményeinek.
Vásárló elfogadja, hogy a számla nyomtatása a Vásárlóra hárul, azt a Szolgáltató nem postázza.
Megrendelés során a feltételek elfogadásával a Vásárló elfogadja, hogy a Szolgáltató meghatalmazza a Vásárlót a szolgáltatásról szóló számla kinyomtatására, továbbá elfogadja a számlaadás Vásárlóra vonatkozó feltételeit.
Tranzakciós díj
A matricák 10% tranzakciós díj megfizetése mellett vásárolhatóak meg oldalunkon.
Pályahasználati jogosultság vásárlására vonatkozó külön rendelkezések
Autópálya matrica vásárlás esetében a pénzügyi teljesítés megtörténte önmagában még nem jelent automatikusan pályahasználati jogosultságot. Amennyiben nem kapja meg E-mail címére bizonylatát (matricaazonosító), vagy nem jelenik meg böngészőjében a sikeres vásárlás után, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon. Ha bizonylat nélkül hajt fel a díjköteles autópályára, az ebből eredő esetleges következmények a vásárlót terhelik, cégünk semmiféle felelősséget nem vállal!
A hatályos jogszabályok értelmében az e-matricát mindig a díjköteles szakaszra felhajtás előtt (praktikusan az utazás előtt) kell megváltani. Az e-matrica utólagos megvásárlása nem jelenthet visszamenőleges úthasználati jogosultságot, ennek megfelelően az utólag megváltott matrica jogosulatlan úthasználatnak minősül és pótdíjfizetési kötelezettséget von maga után.
Távollevők között kötött szerződésről, és az elállás jogáról
A szolgáltatás nyújtását a Szolgáltató a Vásárlás létrejöttét követően azonnal megkezdi. Ezért a Vásárlót, a távollévők között kötött szerződéstől való elállás joga a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szerint nem illeti meg.
A szolgáltatás területi hatálya
Szolgáltató által üzemeltetett Virtuális Matrica szolgáltatás mind belföldről, mind külföldről elérhető, azonban weboldalunkon kizárólag Magyarország területén érvényes úthasználati jogosultságot (e-matricát) lehet vásárolni,
Virtuális Matrica Általános Szerződési Feltételek hatálya
Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az Virtuális Matrica ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg Szolgáltató a Virtuális Matrica szolgáltatást biztosítja.
A szerződés időtartama, felmondása
Felek a jelen szerződést határozatlan időtartamra kötik. A felhasználó a szerződést felbonthatja olyan módon, hogy adatainak törlési igényét elküldi az info@ematrica365.hu e-mail címre a bejelentkezési e-mail címéről. Az adatkezelő a törlési igény beérkezésétől számított 3 munkanapon belül törli az adatokat. Törlés esetén a felhasználó regisztrációját megszűntetésre kerül, de a felhasználóhoz tartozó vásárlásokról tárolt adatok, számlák, bizonylatok, nyugták nem kerülnek törlésre. Szolgáltató jogosult azonnali hatállyal felmondani a szerződést, amennyiben a tudomására jut, hogy a felhasználó törvénybe ütköző célra használja a szolgáltatást. A jelen szerződés rendelkezéseinek módosítását a szolgáltató egyoldalúan is kezdeményezheti. Ez esetben a módosított szerződésszöveget a szolgáltató köteles a felhasználónak a módosítás hatályba lépését legalább 15 nappal megelőzően e-mail vagy belső levelezés útján elküldeni. A felhasználó tudomásul veszi, hogy a szolgáltatásnak a módosítás hatálybalépését követő használatával – a belépéssel - elfogadja a módosított szerződési feltételeket.
Kelt: Fót, 2024. május 24.